Je vervult een administratieve binnendienst binnen een team met volgend takenpakket:
Offerteaanvragen behandelen en oplossingen voorstellen aan klanten
Bestellingen en klantengegevens registreren in het Navision systeem
Leads doorgeven aan verkopers
Prijslijsten updaten en voorraadadministratie
Je contacteert klanten voor bijkomende info of status orders
Je regelt het transport met externe transporteurs en volgt op dat alles correct gebeurt.
Je volgt de werkopdrachten van de schrijnwerkplaats op en lost eventuele onduidelijkheden op.
Je beschikt minimaal over een bachelordiploma of gelijkwaardig door ervaring
Je hebt een goede mondelinge talenkennis: Nederlands, Engels, Frans (Duits is pluspunt).
Je werkt gefocust en gestructureerd, digitalisatie schrikt jou niet af
Je hebt een correcte mentaliteit: hands-on, stressbestendig, proactief.
Je hebt reeds een eerste relevante werkervaring (ervaring met Navision is een pluspunt).
Je woont binnen een straal van 20 km van Meulebeke.
je kan meegroeien met het bedrijf met groei ambities in internationalisatie en innovatie.
Je komt terecht in een familiale sfeer, met ruimte voor jouw persoonlijke inbreng.
Wij bieden een marktconform en correcte verloning volgens jouw voorkennis en -ervaring.
Greet Demonie
0478 49 32 48
hr@carpentier.be